Cum obții poziții mai bune în Google prin articole de blog?

Cum obții poziții mai bune în Google prin articole de blog?

Blog-ul este unul dintre cele mai eficiente instrumente de a ajunge la potențialii clienți – prin intermediul unui blog, inviți clienții în lumea ta și le oferi povești despre companie, produse și servicii. Blog-ul te ajută să îți crești traficul pe site și să păstrezi legătura cu clienții tăi, iar promovarea pe care o faci prin intermediul acestui instrument poate fi eficientă, dar doar dacă este bine făcută. Despre asta vom vorbi astăzi – cum poți să obții poziții mai bune în Google prin intermediul articolelor de blog și cum te poate ajuta penman.ro să faci acest lucru.

Înțelege anatomia unui articol de blog

Cu alte cuvinte – învață să scrii un articol de blog! Ai nevoie de un titlu atractiv, de o poză sugestivă, o introducere care să stârnească curiozitatea și un conținut de calitate. La prima vedere, pare ușor, însă nu oricine poate scrie un articol corect, de calitate, care să atragă potențiali clienți. Nu e suficient să scrii doar un astfel de articol, ci trebuie să o faci constant pentru că statisticile arată faptul că cei care scriu constant pe blog obțin cu 126% mai mulți clienți decât cei care nu fac acest lucru. Așadar, un prim sfat pe care ți-l putem da este să oferi informații de calitate clienților și potențialilor clienți și să faci acest lucru constant, prin intermediul blog-ului. Sau poți lăsa asta în seama unui scriitor penman.ro care va transforma blog-ul tău într-unul dintre cele mai eficiente instrumente de atragere a clienților.

Mizează pe optimizarea internă (SEO on-page)

Una dintre cele mai importante reguli în optimizarea articolelor pentru motoarele de căutare este să oferi valoare – dacă vrei o poziție superioară în clasament, trebuie să transmiți semnale clare că articolele și informațiile pe care le oferi sunt mai bune decât cele ale concurenților și poți face acest lucru prin optimizarea internă. Bright Edge, una dintre cele mai mari companii și liderul atunci când vine vorba de soluții SEO, a publicat câteva statistici care susțin că 53% din traficul de pe site vine din căutările organice, iar optimizarea internă realizată corect poate îmbunătăți semnificativ rezultatele site-ului tău în motoarele de căutare. Când ajungi la optimizarea on-page a unui articol trebuie să fii atent la următoarele elemente: title tag, meta tag, content of page, URL, image alt text. Acestea sunt și elementele principale pe care Google le ia în considerare atunci când analizează informațiile oferite și cele care îți vor aduce o poziție mai bună a articolului în motoarele de căutare.

Alege cuvinte cheie potrivite și nu exagera cu folosirea lor

Există 3 factori în procesul SEO care te ajută să obții rezultate mai bune: folosirea cuvintelor cheie principale, experiența utilizatorilor în pagină și conținutul de calitate. Ne vom opri puțin asupra cuvintelor cheie pentru că alegerea și folosirea lor poate fi atât un avantaj, cât și o capcană în care poți pica. Este bine să folosești cuvinte cheie, dar nu le folosi în mod excesiv pentru că riști să pici în capcana ”keyword stuffing” și să ajungi să fii penalizat de motoarele de căutare. Alege cuvinte cheie care sunt sugestive pentru afacerea ta – ai la dispoziție mai multe instrumente care te pot ajuta să faci acest lucru, cum ar fi Keyword Planner sau Ubersuggest – și folosește-le într-un mod natural, nu forța introducerea lor în fiecare paragraf.

Scrie articole cu informații de valoare pentru clienți

Dacă vrei să obții o poziție mai bună în Google, scrie articole care oferă un răspuns la întrebările clienților tăi. Nimeni nu vrea să își piardă timpul citind un articol care nu aduce nicio informație nouă sau de calitate. În momentul în care scrii un articol, pune-te în pielea clientului, pune întrebări și oferă răspunsuri de calitate. Și fă asta des pentru că în acest fel vei pune bazele unei comunități de clienți fideli și vei atrage și utilizatori noi pe site-ul tău.

Urcarea în clasamentul Google nu se întâmplă peste noapte. Este nevoie de multă dedicare și implicare, de un efort constant în crearea unui blog practic și de calitate. Cu asta se ocupă echipa penman.ro – te ajută să publici constant articole de calitate, redactate de scriitori cu experiență care cunosc toate aceste reguli și bune practici cu privire la conceperea unui articol. Așa că, nu mai aștepta, plasează prima ta comandă și lasă unul dintre scriitorii penman.ro să îți transforme blogul în cel mai eficient instrument de atragere a clienților!