Cum sa atragi clienții prin conținut

Cum sa atragi clienții prin conținut

Penman.ro este o platformă dedicată, ce susține colaborările durabile. Astfel, PenMan a devenit cel mai mare marketplace al serviciilor de content writing din România.

                                     Fiecare cuvânt contează!

Secretul pe care trebuie sa il intelegi, mai ales daca esti la inceput, e urmatorul:

Nu atragi clientii. Nu din senin. Ci trebuie sa mergi TU si sa ii gasesti printr-un continut de calitate.

Dar totusi, de amorul artei, cum atragi clientii? Castigandu-le increderea si construind afinitate pentru brandul tau. Si, evident, facandu-te cunoscut in fata lor.

  • Trebuie sa stii cine sunt oamenii ideali sa cumpere de la tine
  • Trebuie sa stii clar care este lucrul ce te diferentiaza de competitori si este atractiv pentru clienti
  • Trebuie sa fii usor de gasit – sa fii activ pe mai multe canale si sa atragi link-uri din surse relevante pentru audienta ta
  • Trebuie sa ai o retea de incredere de parteneri si ambasadori – partea buna e ca ambasadori pot fi chiar clientii pe care i-ai atras anterior, precum si angajatii tai
  • Trebuie sa creezi continut care sa ajute clientii ideali
  • Trebuie sa promovezi acest continut si sa faci galagie in jurul lui

Odată ce ai stabilit aceste lucruri, uite ce conținut iți trebuie:

Strategia este în multe privințe partea ușoară. Producția de conținut este partea grea care hrănește apetitul consumatorilor exigenți si este motorul prin care marketingul prinde viață. Prin fiecare paragraf putem să construim o fundație puternică.

Fiecare creator de conținut este parte din fundație, dar este important să fie clară și direcția de consolidare. Dacă ne-am baza doar pe suportul intern din companie, bazat doar pe avizul experților ar trebui să avem și un plan de rezervă.

Timpul este prețios și nu poate fi recuperat. Așteptând doar ca ceilalți să își aloce timp pentru a te ajuta pe tine reprezintă o fundație deficitară pe baza căreia să îți faci orice strategie. Informația are nevoie de artiști cu calități jurnalistice.

Majoritatea celor care scriu si folosesc platforma Penman.ro au experiență, au construit o imagine, au portofoliu și au un prestigiu bazat pe calitate.

Daca vrei interactiune, vrei sa ii faci sa intre pe site si sa ramana, sa cumpere, trebuie sa ii trezesti. Trebuie sa le pompezi viata inapoi in vene pentru a fi oameni macar pentru scurt timp.

Primul pas si cel mai critic al unei strategii de content marketing este contextul in care continutul e creat si promovat spre audienta targetata.

Fa o greseala aici si totul se duce pe apa sambetei, in sensul ca rezultatele sunt proaste sau cel putin mediocre.

Dupa stii deja, regula in vanzari si marketing este sa te axezi pe problemele cu care se confrunta oamenii, sa le aduci solutiile potrivite. Content marketingul e exact la fel, cu exceptia faptului ca tu il folosesti pentru a livra valoare independenta inainte de vanzarea propriu zisa.

Asadar, pentru a livra aceasta valoare, continutul trebuie sa se transforme in mentorul clientilor tai, pe parcursul calatoriei pana la baza palniei de vanzari.