Redactare conținut site

Conținut optimizat pentru site-ul tău

Conform sondajelor efectuate pe o platformă britanică, oamenii secolului 21 au devenit foarte atenți la conținut și vizual. S-a demonstrat că, internauții părăsesc o pagină web dacă depistează erori pe care le consideră inadmisibile.

Conținut site

Beneficiile unui conținut optimizat pe pagină

O experiență plăcută pentru clienți, un SEO mai dezvoltat, crește reputația site-ului și generează un număr mai mare de conversii. Nu mai sta pe gânduri și comandă-ți pagina de succes chiar pe tool-ul meu.

Motivația

De ce?

Un creator de conținut specializat, îți oferă șansa de a crea o pagină și o optimizare SEO impecabilă, care va atrage atenția vizitatorului. Mai mult de atât, o pagină bine aranjată, îl va motiva să petreacă mai mult timp navigând și citind informația prezentată. Impresia vizitatorului este formată, nu rămâne decât ca procesul de conversie să se producă.

SEO
WineRoom
Rodasim
Focalhive
greenarium
PKD
Verifone

Extrase de preț

Penman oferă prețuri competitive pentru toate genurile de proiecte.

Bază

69 Lei

Perfect pentru proiecte mici

300 cuvinte
Scriitor dedicat
Comunicare directă
3 revizuiri
48 ore termen de finalizare
Transfer drepturi autor
Recomandat

138 Lei

Pentru proiecte medii

600 cuvinte
Scriitor dedicat
Comunicare directă
3 revizuiri
48 ore termen de finalizare
Transfer drepturi de autor
Popular

207 Lei

Pentru proiecte mari

900 cuvinte
Scriitor dedicat
Comunicare directă
3 revizuiri
48 ore termen de finalizare
Transfer de drepturi de auto
Aspecte legale acoperite
Transferul drepturilor de autor se face pe baza IP-ului utilizatorilor. Nu necesită contracte separate
24/7
Automatizările permit lansarea / primirea sau administrarea comenzilor la orice oră sau în orice zi a săptămânii
Garanție
Penman restituie integral sumele achitate în caz de litigii pe marginea conținutului furnizat

*Prețurile din platformă pot diferi în funcție de serviciile suplimentare sau de numărul de cuvinte ales.

Ai nevoie de ajutor?

Răspunde la următoarele întrebări ca să poți determina dacă ai sau nu nevoie de ajutor:
- Care este prima impresie pe care o creezi potențialului tău client?
- Poate clientul să găsească ușor toată informația de care are nevoie?
- Va găsi greșeli sau erori gramaticale?
Dacă întrebările te pun în dificultate, știi că ai nevoie de ajutor!