Să scrii un articol este ușor, dar să scrii un articol care vinde – asta da provocare! Crearea de conținut este cea mai grea parte a strategiei de marketing și de cele mai multe ori ajunge să fie amânată sau mai rău, tratată superficial. Studiile arată că 70% dintre branduri externalizează serviciile de content writing pentru a se asigura că oferă clienților săi conținut de calitate. Așa că, de ce să nu o faci și tu? Iată câteva motive pentru care ar trebui să optezi pentru externalizarea serviciilor de content writing!

  1. Vei avea mai mult timp să lucrezi pe strategie sau pe alte activități

Unul dintre principalele motive pentru care companiile optează pentru externalizarea serviciilor de content writing este lipsa timpului. Scrierea unui articol implică documentare, planificare și redactare. Dacă nu îți place sau nu ai experiență în acest domeniu, scrierea unui articol poate fi o adevărată corvoadă. Dacă pasezi această sarcină unui content writer cu experiență, vei avea mai mult timp pentru activitățile care îți fac plăcere și care te ajută să îți crești business-ul. Să nu mai vorbim de faptul că primul pas către creșterea business-ului este chiar această decizie de a externaliza partea de content writing.

  • Te ajută să economisești bani

Probabil nu îți vine să crezi, dar externalizarea serviciilor de content writing te ajută să economisești bani pe termen lung. Un text scris bine, cu informații de calitate, va atrage mai mulți clienți și va vinde mai mult. Dacă optezi să te ocupi tu de această parte și o tratezi cu superficialitate, nu doar că nu vei avea rezultate, ci vei fi nevoit să apelezi la alte instrumente de promovare care îți vor aduce cheltuieli mai mari. Blog-ul poate fi cea mai eficientă modalitate de a atrage potențiali clienți, iar externalizarea serviciilor de content writing poate fi cel mai ieftin instrument de promovare.

  • Beneficiezi de idei proaspete

Dacă întrebi 2 oameni despre un anumit subiect, vei obține puncte de vedere diferite. Așa se întâmplă și în content writing – dacă externalizezi serviciile, vei beneficia de idei proaspete din partea scriitorului pentru că el privește lucrurile obiectiv. Content writer-ul poate vedea o anumită trăsătură a potențialilor clienți pe care tu ai trecut-o cu vedere și se poate folosi de ea pentru a redacta texte care ajung direct la ei. Să nu mai vorbim de inspirație și de creativitate, elemente care se află pe lista de aptitudini a oricărui scriitor, iar tu vei beneficia de ele din plin dacă apelezi la outsourcing.

Acestea sunt doar 3 motive pentru care ar trebui să optezi pentru externalizarea serviciilor de content writing. Restul le vei afla singur, în momentul în care vei lua această decizie – pe platforma penman.ro există peste 100 scriitori cu experiență din diferite domenii care abia așteaptă să dea formă ideilor tale și să creeze conținut care vinde!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn