Ce îți dorești să afli?

Întrebări și răspunsuri

Pentru clienți.

Penman.ro s-a născut din dorința de a aduce aproape creatorii  și consumatorii de conținut. Simplu. Rapid. Intuitiv. Personalizat. Confidențial.

În prezent oferim până la zece tipuri de articole și ne diversificăm în permanență oferta pentru a oferi tuturor soluția optimă pentru campania vizată. Sunt disponibile trei tipuri de exprimare a conținutului scris: normal, comercial sau academic. Timpul de execuție pornește de la două ore.

Poți apela la o agenție de publicitate. Creația însă va dura, iar tu ai nevoie de conținut pentru noua ta campanie... ieri. Prin intermediul PenMan, platforma complet automatizată poți solicita scriitorilor noștri texte care să fie gata în două ore sau în două zile. La orice oră. Iar rezultatele sunt surprinzătoare.

Ai nevoie de un text pentru promovare? Creează gratuit și rapid un cont de utilizator și plasează comanda. Lasă un profesionist să se ocupe de textele tale.

Pe platforma PenMan găsești deja peste 200 creatori de conținut, specialiști în diverse domenii. Știi de la început care sunt costurile articolului tău. Ai posibilitatea de a comunica în permanență. După finalizarea lucrării primești un draft spre analiză, iar dacă corespunde cu cerințele, îl accepți printr-un simplu click.

Punem accent pe confidențialitatea solicitărilor tale. Informațiile despre clienți și lucrările lansate către scriitori, sunt confidențiale și nu sunt dezvăluite terților. Oferim un parteneriat direct, rapid și sigur între client și scriitor.

Ne dorim calitate și încurajăm creativitatea. Solicităm expres scriitorilor noștri să fie creativi și să respecte drepturile de autor ale materialelor scrise. Nu vei găsi același text în două teme scrise pentru clienți diferiți. Proiectul tău este unic și beneficiază acum de texte personalizate, aliniate cerințelor tale, scrise de profesioniști, la calitatea aleasă de tine. Alege-ți singur nivelul exprimării.

Deși scriitorii din platformă sunt atenți la detalii, pot fi necesare uneori revizuiri. Fiecare client are dreptul să solicite în mod rezonabil, atunci când este cazul, revizuiri ale lucrărilor.

Funcțiile platformei sunt similare. Ca și client deții controlul. Ai o interfață dedicată, simplu de utilizat, intuitivă. Astfel, lansarea unei comenzi  nu va dura mai mult de două minute. Tu decizi cât de urgentă este lucrarea ta. De asemenea, ai posibilitatea de a-ți alege singur scriitorul și toate astea, chiar în procesul de comandă.

Poți lansa o lucrare plecând de la un conținut existent. Sau ai câteva cuvinte cheie pe care le vrei incluse în noua lucrare. Le poți menționa în descrierea comenzii. Ai libertatea de a comunica prin mesageria internă cu scriitorul tău pentru a-i comunica alte idei. Poți atașa fotografii sau documente.

Majoritatea clienților știu ce vor. Dar nu știu cum să scrie povestea.

Poți apela la un specialist pentru a aranja textele,  pentru a scrie cu diacritice, pentru a formula propoziții coerente, ușor de citit. Poți solicita chiar o analiză de cuvinte cheie pentru publicitate plătită pe Google.

Ai textul campaniei structurat în altă limbă? Foarte bine. Avem scriitori care îți pot traduce și adapta conținutul existent pentru noua ta campanie. Suntem riguroși în alegerea scriitorilor care pot oferi servicii de traducere mizând pe calitate și promptitudine.

 Înainte de a lansa comanda, poți face o estimare. Mai întâi setezi tipul lucrării, durata de execuție, eventual cerințe suplimentare, poți alege un scriitor dedicat și cu un click, ai o estimare de cost pentru lucrarea ta.

Platforma pune la dispoziție criterii de filtrare a creatorilor de conținut înregistrați. Totuși, trebuie să ai în vedere că este dreptul oricărui scriitor de a nu prelua o lucrare atribuită din motive care nu țin de platforma Penman. Dacă dorești, poți lua legătura cu scriitorul preferat prin mesageria internă sau poți seta un timp mai mare de execuție.

 Ai selectat varianta de comandă directă cu care poți alege creatorul de conținut sau ai optat pentru comanda clasică, în ambele cazuri, scriitorul va prelua lucrarea și din momentul în care statusul lucrării este în proces, nu îți rămâne decât să aștepți finalizarea acesteia. 

Lucrările lansate prin comanda clasică sunt preluate în primele minute de către unul din scriitorii înregistrați. Pentru solicitările lansate prin comanda directă  poate exista o întârziere din  motive ce nu țin de platformă ci de disponibilitatea scriitorului. De asemenea, este dreptul unui scriitor de a considera neperformantă ca valoare o lucrare alocată direct și o poate refuza  fără a fi penalizat.

Da. Răspunzi.

Există multe motive pentru care scriitorul îți trimite un mesaj pentru a cere clarificări. Asta nu este ceva rău. Dimpotrivă.

Recomandăm schimbul de mesaje între client și creatorul de conținut pentru optimizarea termenelor de execuție

În principiu, atunci când un scriitor alege să accepte lucrarea, o poate atribui în cont fără să o marcheze în lucru. Acest status permite scriitorului să consulte lucrarea pe larg și să îți solicite prin intermediul mesageriei interne eventuale clarificări.

Dacă cerințele exprimate în solicitare sunt clare atunci poți primi lucrarea spre verificare fără a primi vreun mesaj de la scriitor. Este alegerea scriitorului când execută comanda, cu condiția să respecte termenul stabilit la preluare. La finalizare, primești lucrarea pentru evaluare.

Confirmarea în platformă a unei lucrări trimise spre aprobare presupune în principiu că acea lucrare este gata pentru predare. Acum verifici dacă lucrarea este conformă cu așteptările.

Atenție! Este dreptul tău ca și client să ceri o revizuire a lucrării, dacă este cazul. Te rog să ai în vedere că solicitarea de a adăuga conținut care depășește numărul de cuvinte inițial, presupune o nouă comandă.

Dacă varianta finală este conformă cu cerințele comenzii, poți  marca lucrarea ca și completă. Doar când lucrarea are status completed scriitorul va putea cere plata lucrării . Poți solicita și servicii suplimentare de grafică sau texte personalizate printr-o nouă comandă adresată aceluiași scriitor sau direct în platformă.

Ne dorim o experiență de calitate. Ca și client este dreptul tău de a evalua munca depusă de scriitor. În acest sens ai la dispoziție un set de evaluare intuitiv, prin selecția stele, însoțită de un comentariu.  

Ne dorim un serviciu bazat pe responsabilitate și seriozitate. Nerespectarea termenelor de predare din culpa exclusivă a scriitorului este penalizată conform Termeni și condiții. În acest caz, Penman va aloca un alt scriitor pentru finalizarea comenzii.

Pentru scriitori.

 Dacă îți place să scrii, ești o persoană atentă la detalii, perfecționistă, orientată spre client și vrei să îți dezvolți abilitățile de comunicare, te poți alătura echipei Penman.

Ești un creator de conținut cu experiență sau vrei să devii unul? Îți place să compui texte diverse, inspirate și originale? Ai ocazia să câștigi bani scriind articole, în câțiva pași simpli. Poți fi scriitor în timpul liber sau poți transforma scrisul într-un job. Oriunde. Oricând.

Îți poți crea complet gratuit un cont de scriitor. Alătură-te comunității creatorilor de conținut de marketing din România. Astfel poți avea acces la o mulțime de proiecte care își caută creatorul.

Creatorul poți fi chiar tu.

Trimite-ne câteva cuvinte despre tine, ca să te cunoaștem. În scurt timp, un administrator al platformei PenMan te va invita să ni te alături. Recomandăm să ne trimiți un scurt CV din care să reiasă experiența ta și poate... niște articole proprii. Ești bine-venit și dacă ești talentat și faci primul pas, experiența ta poate fi îmbunătățită alături de noi. De acum poți deveni un membru cu drepturi depline.

Pentru a actualiza datele din profilul tău, te invităm să accesezi secțiunea Cont – Modifică Profil. Ai ocazia să personalizezi profilul tău menționând și experiența pe anumite domenii de interes, disponibile în Expertiză.

Îți recomandăm să ne pui la dispoziție și un cont IBAN pentru plata serviciilor. Îți recomandăm să setezi fusul orar pe Europa / București pentru a primi în cel mai scurt timp prin e-mail notificările despre noile comenzi disponibile sau mesajele trimise de clienți.

Dacă ești înscris în platformă ca entitate juridică, PFA sau SRL poți seta datele tale de facturare în relația cu platforma PenMan. Poți colabora cu noi, ca persoană fizică, în baza unui contract de drepturi de autor. În acest caz datele completate în secțiunea de Facturare sunt opționale.

Portofelul este destinat clienților. Și tu poți deveni client pentru alți scriitori. Poți depune fonduri, lansa comenzi, poți efectua plăți sau consulta istoricul tău de tranzacții. La PenMan ai libertatea de a alege un un clic. Oricând.

Clientul poate alege comanda directă și în acest caz lucrarea se alocă automat scriitorului selectat. De aceea, este foarte important să completezi câmpul biografie, fără a completa date de contact, lucru interzis prin Termeni și condiții copywriteri Poți alege maxim 4 skill-uri pe care le stăpânești. Clientul poate vizualiza skill-urile tale și te poate alege pentru colaborare.

De asemenea, o lucrare poate fi lansată prin comanda clasică direct pe platformă, iar unul din content writerii conectați în acel moment, poate prelua comanda și să și-o atribuie.

Dacă accepți o lucrare, respectă cererile clientului exprimate în formularul de comandă și ține cont de eventualele atașamente puse la dispoziție. Respectă termenele de finalizare. Bucură-te de aprecierile clienților și crește-ți rating-ul.

Este dreptul tău să refuzi o lucrare dar motivele tale trebuie să fie foarte bine argumentate și timpul de reacție foarte rapid.

Dacă îți aloci singur o lucrare lansată cu comanda clasică, te rog înainte de a o accepta, să te asiguri că ai skill-ul potrivit pentru ea. Dacă ai acceptat-o și constați că nu o poți realiza, trebuie să anunți imediat echipa de suport scriitori, pentru a fi alocată altui writer.

În cazul lucrărilor directe, ai posibilitatea prin butonul Refuză lucrarea, să o refuzi, fără a fi obligat să înștiințezi echipa de suport scriitori. 

Pentru a înainta o cerere de retragere din soldul tău curent, trebuie mai întâi să completezi și semnezi contractul de drepturi de autor (în cazul persoanelor fizice) sau contract de prestări servicii (în cazul persoanelor juridice PFA sau SRL). După completarea și transmiterea contractului poți genera din platforma PenMan o cerere de plată.

Acest contract îl găsești în contul tău la secțiunea "Cere o plată". Descarcă-l, completează toate datele solicitate (datele tale) apoi trimite-l la adresa de email financiar@penman.ro. După primire, în cazul în care contractul este completat corect, îl vei primi înapoi cu număr de înregistrare și semnat de administratorul firmei. Din acel moment, cererea ta de plată poate fi procesată. 

De la a doua cerere de plată, nu mai este necesară încheierea unui alt contract, plata fiind procesată automat conform Termeni și condiții.

Conform legislației in vigoare,  contractul este valabil de la data încheierii până la finele anului în curs.

Foarte important!!!

Data încheierii contractului trebuie sa coincidă cu data primei cereri de plată efectuate. 

În cazul în care deții un SRL, pe adresa de email sus menționată, trebuie să ne trimiți și factura cu suma din cererea de plată. În acest caz, suma din cererea de plată este suma cu TVA inclus.

Tu deții controlul. În contul tău poți consulta cererile de plată înaintate, dar și cele deja plătite. Poți sorta cererile tale în funcție de starea lor. Vei regăsi în contul tău bancar banii cererilor aprobate, marcate ca plătite, conform Termeni și condiții.

Ține cont că valoarea de plată nu include procentul reținut al impozitului pe venit la sursă aplicabil conform legislației în vigoare. Ne poți solicita clarificări cu privire la modul de calcul al obligațiilor fiscale aplicabile colaboratorilor noștri. 

Notă! Balanța scadentă reflectă situația actuală a contului tău și nu include sumele deja achitate.

Acum ești colaborator. Poți accesa lucrări noi disponibile în platformă, chiar dacă ai deja proiecte în lucru. Este important să  atribui statusul In progres, după acceptarea lucrării. Poți cere prin intermediul mesageriei interne informații suplimentare cu privire la lucrarea nouă. 

Lucrările deja executate sunt transmise prin intermediul platformei spre aprobare. Ai posibilitatea de a atașa lucrarea finalizată,  împreună cu un mesaj pentru client. Trebuie să arhivezi fișierul în format ZIP.

Clientul poate solicita până la 3 cereri de revizuire a conținutului furnizat sau poate marca lucrarea ca fiind completă.

Ne dorim experiențe de calitate. De aceea, am oferit clientului posibilitatea să eticheteze lucrarea în forma ei finală, însă acesta este un drept, nu o obligație.

Clienții pot oferi un feed-back sub formă de comentariu sau recenzii între 1 și 5 stele, în funcție de calitatea și originalitatea lucrării.

Aceste evaluări sunt afișate pe profilul tău și sunt vizibile tuturor clienților care îl accesează.

Foarte simplu: printr-un email adresat serviciului tehnic la tehnic@penman.ro.

Nu urmărim închiderea contului scriitorilor. În condițiile în care apar încălcări ale Termeni și condiții sau Politici, ne vedem obligați să suspendăm accesul acestora în platformă.

Iată câteva motive de suspendare: depășirea repetată și fără motive întemeiate a deadline-ului lucrării, plagierea textelor sau folosirea unui text pentru mai multe lucrări, atragerea sau acceptarea clientului în afara platformei, introducerea de date de contact în profil, schimbul de date de contact, efectuarea de reclamă pentru orice terț fără acordul reprezentanților platformei, defăimarea scriitorilor, clienților sau a platformei, șamd.