Conținutul te ajută să determini tonul vocii care trebuie folosit. Aici găsești un test extraordinar de la Content Marketing Institute care pune în competiție companiile.
Tonul vocii de brand te diferențiază față de competitori și te poate scoate în evidența într-un mod plăcut în fața clienților. Îți oferă un mod consistent de a comunica despre cine ești și ce probleme rezolvi.
Scrierea de conținut poate capta o audiență cu care nu ai mai avut contact până acum. Statisticile de marketing arată că, 86% dintre consumatori sar peste reclamele TV și 44% ignoră mail-urile.
Dar, același studiu arată că 70% dintre consumatori prezintă interes în a afla mai multe despre companie prin intermediul conținutului decât prin advertising. Majoritatea se simt mai safe și prezintă un fenom mai pozitiv când au parte de content calitativ și creativ în același timp care, le captează atenția.
Afacerea ta are nevoie de un website. Aspectul este un factor important însă, un conținut de calitate ține clienții conectați , le comunică cine ești și ce faci și care sunt beneficiile pe care aceștia le au și chiar mai mult de atât, le influențează decizia de cumpărare.
SEO sau Articole de achiziții, Articolele de blog sunt un must-have, ele influențează sau stârnesc interesul clienților față de produsele tale. Cantitatea mare de articole calitative poate influența și poate aduce rezultate mai bune față de marketing-ul tradițional, aducând mai mult trafic și mai multe conversii