REDACTARE DESCRIERI PRODUSE

Sunt aici pentru a ghida tot procesul. Cere-mi și-ți voi da. Mă pot ocupa ca produsele tale să beneficieze de cele mai interesante descrieri, redactate de scriitori cu grad ridicat de experiență.

Huh!? Nu-i așa că nu te așteptai să fie atât de simplu? Acum poți externaliza un întreg departament.

De ce este o descriere de produs atât de importantă?

Deoarece, alături de imaginile reprezentative ale produsului, serviciul de redactare descriere produse oferă o imagine de ansamblu cumpărătorului, printr-o descriere eficientă și la obiect, care pune în valoare produsul. Modul captivant si explicativ în care el este descris îl va atrage pe cumpărător și îi va oferi acestuia informațiile necesare, ele fiind foarte importante în decizia de achiziționare a produsului. Descrierile de produse conțin detaliile și cuvintele cheie care pot face diferența.

Te întrebi vreodată cum este să privești o simplă imagine și să nu știi exact cum diferă produsul în realitate?

Atunci când cumpărătorii nu  pot analiza personal  produsul dorit, vor avea dubii în decizia de cumpărare, însă dacă acestora li se oferă informațiile necesare precum modul în care le poate fi de folos produsul, avantajele achiziționării lui și cum îl pot utiliza, toate prezentate într-o manieră atractivă de către creatorul descrierilor de produse, le va fi mai ușor să ia o decizie, nu vor mai sta pe gânduri și vor comanda imediat, convinși că ceea ce vinzi este conform cu descrierea prezentată pe site. Descrierea de produs trebuie să fie structurată și ușor de parcurs și înțeles. O descriere de produs efectuată corect va aborda deja întrebările pe care cumpărătorii le pot avea înainte de achiziționare și le va oferi în același timp și un răspuns concret la acestea.

Fantezia unui privitor poate să influențeze percepția acestuia legată de imaginea produsului. De aceea, este nevoie ca descrierea unui produs (produs ce satisface o nevoie sau o dorință) să fie amplă și bine structurată, amănunțită, exactă, conformă cu realitatea, să ofere potențialului cumpărător toate avantajele utilizării acestuia, fiind nevoie ca ea să însoțească fotografia. O descriere excelentă a ceea ce oferi, dă încredere în produs.
Cuvintele potrivite vând.
Redactarea unei descrieri incomplete, incorecte, cu greșeli gramaticale și care nu conține date clare, va induce nesiguranță și va crea companiei tale imagine nefavorabilă.

Cum avantajează descrierile de produse compania ta?

Atrage clienții.

Sporește încrederea acestora.

Crește curiozitatea asupra brandului și al companiei.

Oferă clienților informațiile care ajută la cunoașterea mărcii.

Adaugă profesionalism.