REDACTARE DESCRIERI PRODUSE

Sunt aici pentru a ghida tot procesul. Cere-mi și-ți voi da. Produsele tale pot beneficia de cele mai interesante descrieri, redactate de scriitori cu experiență.

 Nu-i așa că nu te așteptai să fie atât de simplu? Acum poți externaliza un întreg departament.

De ce este o descriere de produs atât de importantă?

Deoarece, completează percepția vizuală. Alături de vizual, descrierea produsului oferă vizitatorului o imagine clară, eficientă și detaliată, care pune în valoare produsul sau serviciul promovat. Modul captivant si explicativ în care el este descris îl va atrage pe privitor și îi va oferi informațiile necesare, foarte importante în decizia de achiziționare a produsului. Descrierile de produse conțin detalii și cuvinte cheie care fac diferența.

ai privit vreodată imaginea unui produs gândindu-te cum diferă el în realitate?

In online, vizitatorului îi lipsește interacțiunea fizică cu produsul. De aceea, este bine să  oferi toate informațiile necesare precum: modul în care îi poate fi de folos produsul, avantajele achiziționării lui și cum îl poate utiliza, caracteristici, materiale, dimensiuni sau alte informații tehnice, toate prezentate într-o manieră atractivă care să îl determine să ia decizia de cumpărare, să devină din vizitator client. Descrierea de produs trebuie să fie structurată și ușor de parcurs, să fie pe înțelesul tuturor, ea trebuie să anticipeze nevoile celui care va face achiziția.

Fantezia unui privitor poate să influențeze percepția acestuia legată de imaginea produsului. De aceea, este nevoie ca descrierea unui produs (produs ce satisface o nevoie sau o dorință) să fie amplă și bine structurată, amănunțită, exactă, conformă cu realitatea, să ofere potențialului cumpărător toate avantajele utilizării acestuia. O descriere excelentă a ceea ce oferi, dă încredere în produs.

Cuvintele potrivite vând.
Redactarea unei descrieri incomplete, incorecte, cu greșeli gramaticale și care nu conține date clare, va induce nesiguranță și va crea companiei o imagine nefavorabilă.

Cum avantajează descrierile de produse compania ta?

Atrage clienții.

Sporește încrederea acestora.

Crește curiozitatea asupra brandului și a companiei.

Oferă clienților informații legate de mărcă.

Adaugă profesionalism.