De ce să alegi postările social media?

Azi, accentul nu mai cade pe publicitatea efectuată prin intermediul clasicului ziar, ci pe crearea unui brand cu proiecție virtuală și consolidarea unei comunităţi strânse, la scară largă, în mediul rețelelor de socializare.

Analizând statisticile, pentru 32% din consumatori, locul prioritar în căutarea unei mărci îl ocupă verificarea social media, înainte de vizitarea propriu-zisă a site-ului web. Așadar, lipsa rețelelor de socializare va duce la o dezvoltare mai slabă.

De ce să alegi postările social media?

Întrebarea „Cât de frecvent trebuie să postez?” este una dintre cele mai des întâlnite la nivel de marketing. Postările pe platformele de social media au cea mai mare influență în satisfacerea întrebărilor consumatorilor. Aceștia căutând autenticitate, transparență, inspirație, referințe care să fie într-o strânsă legătură cu calitatea.

Scriitorii investesc foarte mult timp în căutări independente pe internet sau pe rețelele de socializare pentru a identifica punctele tari din diverse domenii, proiectând conținutul pentru captivarea atenției.

Care sunt avantajele redactării postărilor de pe social media?

În urma raportului realizat de Social Media Examiner, aproximativ 96% dintre specialiștii în marketing participă în prezent la forma digitală. Indiferent despre ce  rețele vorbim, spre exemplu, Facebook, Instagram, YouTube, postările de calitate vor aduce beneficii și vor fi strategiile principale în dezvoltarea continuă a afacerii.

Avantajele postărilor pe social media pot fi numeroase pentru bussines-ul fiecăruia. Promovarea mărcii este esențială, chiar dacă publicul este restrâns, rețelele sociale permițând creșterea numărului de utilizatori. Posibilitatea comunicării utilizatorului cu alte mii de utilizatori este un avantaj  care amplifică impactul pozitiv pe piață.

Indiferent de domeniul în care se aplică postările, platformele sociale sunt fundamentale în transmiterea mesajelor către publicul țintă și menținerea relatiei cu acesta dar în același timp stârnește și atrage interesul noilor consumatori.