De ce afacerea ta are nevoie de o strategie de Content Marketing?

Ia în considerare faptul că, într-adevăr, conținutul este cea mai bună investiție în marketing, mai ales pe termen lung și nu o spunem noi, o spun majoritatea statisticilor actuale.
Să angajezi un scriitor te poate costa enorm
Crearea de conținut te poate ajuta să atragi clienți noi, sa formezi identitatea brandului și să crești vânzările.
De ce este conținutul un must-have și cum poți crea o strategie pe care să o urmezi mai departe? Mai departe vom găsi răspunsul la toate întrebările.
 

De ce este importantă strategia de content marketing? 

Conținutul este unul dintre cele mai importante unelte pentru marketing-ul afacerii tale. De fapt, 90% dintre companii utilizează conținut în strategiile de marketing. Nu este de mirare, având în vedere ROI-ul reprezentat de conținut. Content marketing-ul are un cost cu 62% mai puțin decât marketing-ul tradițional și generează de trei ori mai multe lead-uri
 

Transmite identitatea brand-ului

Conținutul te ajută să determini tonul vocii care trebuie folosit. Aici găsești un test extraordinar de la Content Marketing Institute care pune în competiție companiile. 

Tonul vocii de brand te diferențiază față de competitori și te poate scoate în evidența într-un mod plăcut în fața clienților. Îți oferă un mod consistent de a comunica despre cine ești și ce probleme rezolvi

Ajungi la o nouă audiență

Scrierea de conținut poate capta o audiență cu care nu ai mai avut contact până acum. Statisticile de marketing arată că, 86% dintre consumatori sar peste reclamele TV și 44% ignoră mail-urile.

Dar, același studiu arată că 70% dintre consumatori prezintă interes în a afla mai multe despre companie prin intermediul conținutului decât prin advertising. Majoritatea se simt mai safe și prezintă un fenom mai pozitiv când au parte de content calitativ și creativ în același timp care le captează atenția

Costuri mici – ROI Mare

Marketing-ul prin conținut este mult mai rentabil, randamentul acestuia, după cum am menționat și mai sus, prezintă costuri mai mici cu 62% față de marketing-ul tradițional.
 

De ce servicii ai nevoie pentru a face Content Marketing?

O bună strategie de Content Marketing este să publici pe mai multe canale. Nu trebuie să te stresezi prea mult pentru conținut, poți lăsa asta în seama scriitorilor de pe Penman.ro
Poți începe prin a comanda următoarele tipuri de servicii și a genera vânzări prin textele de calitate primite
 

Afacerea ta are nevoie de un website. Aspectul este un factor important, însă, un conținut de calitate îți ține clienții în priză, le comunică cine ești și ce faci și care sunt beneficiile pe care aceștia le au și chiar mai mult de atât, le influențează decizia de cumpărare.

SEO sau Articole de achiziții, Articolele de blog sunt un must-have, ele influențează sau stârnesc interesul clienților față de produsele tale. Cantitatea mare de articole calitative poate influența și poate aduce rezultate mai bune față de marketing-ul tradițional, aducând mai mult trafic și mai multe conversii