Studiu de caz: Cum am generat organic vânzări de 5000 lei cu un articol de blog în două zile.

Studiu de caz: Cum am generat organic vânzări de 5000 lei cu un articol de blog în două zile.

Studiu de caz: Cum am generat organic vânzări de 5000 lei cu un articol de blog în două zile.

Articolele de blog au un rol important, fie că vrei să crești traficul de pe site-ul tău sau vrei să îți îmbunătățești pâlnia de vânzări, serviciul PenMan de redactare articole de blog te poate ajuta. De data asta aș vrea să îți prezint un studiu de caz real, prin care un client de-al nostru a reușit prin acest serviciu să genereze vânzări de 5000 lei în doar două zile cu un articol de blog, în mod organic.

În mod evident, pe termen lung acest articol va genera mai multe vânzări, însă acest studiu de caz reflectă DOAR primele două zile de la publicarea sa. De aici vom putea vedea diferența între un conținut bun, bine optimizat și un conținut generic. Tot aici o să observăm cât de important este modul în care comunici cu clienții tăi.

Nișa: Fashion – www.fixfashion.ro

Deci, cum am generat vânzări de 5000 lei cu un articol de 100 lei?

Maria, FixFashion.ro

Înainte de toate, vreau să comunic că, acest articol a plecat din dorința de a fi promovat un anumit tip de produs, un produs diferit față de celălalte, dar care până acum, nu fusese prezentat corect. Așadar, s-a stabilit nevoia de un articol creativ care să scoată în evidență calitățile produsului.

Zis și făcut!

PenMan aici a avut cel mai important rol. Navigând prin lista de scriitori, mi-a atras atenția un profil intitulat G. Mihoci, am simțit din prima că acest scriitor îmi poate satisface nevoile creative, și…. chiar așa a fost!

Inițial articolul mă costa numai 60 lei, însă, am vrut să fie gata mai repede și a trebuit să plătesc 100 lei. Un preț corect, având în vedere că l-am primit fix când am avut nevoie de el.

După plasarea comenzii și după ce am definitivat ce vreau de la scriitor, la o zi, am primit livrabilul.

A fost nemaipomenit și de NOTA 10 de la prima interacțiune.

După ce l-am publicat pe blog, scopul nostru a fost să:

  • Îl publicăm pe canalele noastre social media.
  • Îl promovăm prin intermediul email marketing (aici o să vedeți diferența de ROI dintre acest email și cele trimise anterior.)
  • Îl adăugăm în pâlnia de vânzări pentru audiențele reci și mai departe facem remarketing pentru vizitatorii HIGH Intent.
  • Îl adăugăm în strategia campaniei SEO

Dar acești 5000 LEI generați prin acest articol sunt prin intermediul canalelor: postare pe pagină noastră de facebook și un email trimis abonaților. Pentru că partea de SEO și pâlnia încă nu au apucat să genereze conversii.

Aici puteți vedea articolul despre care este vorba: https://fixfashion.ro/azi-aleg-sa-iau-din-dulap-pantalonii-pana-de-tip-colant/

Care a fost rezultatul atunci când am trimis articolul pe email către abonații noștri?

După cum poți vedea, acest email a generat 3,207 LEI după ce a fost trimis la 2,948 de persoane, având o rată de conversie de 0,5%.

Dar.. De unde știm că acest articol este bun și de fapt atât genera dacă trimitea orice tip de email?

Păi este foarte simplu, putem analiza și emailurile trimise anterior, astfel ne putem da seama de rezultatele obținute în mod normal.

Am cerut feedback ulterior de la cititorii acestui articol.. Toți au fost foarte impresionați atât de produs cât și de articol.

Felicitări autorului!

Și așa au arătat rezultatele pentru postarea organică

Până acum focusul nostru nu a fost pe content, mizam destul de mult pe CPC, însă, conținutul cu siguranță joacă un rol foarte important! Din acest motiv, tot ce ține de conținut vom cumpăra de pe PenMan, din mai multe considerente precum:

  • Conținutul, dacă îți dorești vine direct optimizat SEO.
  • Primești conținutul foarte rapid.
  • Primești orice tip de conținut vrei (subiectiv, creativ)
  • Poți găsi pe cineva să scrie în orice domeniu de activitate.
  • Poți avea conținutul în mai multe limbi.
  • Acoperă toată partea legală (GDPR, Transfer drepturi de autor, facturare)
  • 100% Automatizat.