5 tactici de vânzare prin e-mail marketing

5 tactici de vânzare prin e-mail marketing

E-mail marketingul are un rol important, fiind un puternic instrument de publicitate pe internet. Oportunitățile sunt esența fiecărei afaceri. Ai nevoie de un flux constant de clienți potențiali pentru a genera mai multe vânzări și pentru a obține un avantaj asupra concurenților tăi., astfel încât aceștia să nu capteze toți clienții prețioși.

Cele mai bune tactici pentru a genera potențiali clienți prin marketing de conținut este marketingul prin rețelele sociale și marketing-ul pe e-mail.

În cele ce urmează, voi expune 5 tactici de vânzare prin e-mail marketing.

  • Promovarea produselor de top (produse de tip tractor)

Unele produse sau servicii se numesc tip tractor pentru că au posibilitatea să tragă după ele și alte produse. Multe companii fac greșeala să investească în produsele care nu se vând, în speranța că vor reuși. Poate la un moment dat va merge, însă trebuie să știi când să te oprești.

Dacă ai produse bune, care se vând, promovează-le pe acelea mai mult, pentru că în timp poți să le vinzi și pe cele care se vând mai puțin.

  • Revino la vechii clienți

Se spune că este de 10 ori mai ieftin să vinzi din nou unui client existent decât unuia nou. La fel este și cazul vizitelor pe website. Odată ce o persoană a ajuns pe site-ul tău, dacă a avut o experiență plăcută, va reveni foarte ușor și a doua oară. Doar că, din păcate, de multe ori nu avem canalele necesare pentru a comunica din nou cu acest vizitator. Putem publica un nou articol pe pagina noastră de Facebook, dar din cauza algoritmului, sunt șanse mici ca acesta să le vadă. Dacă a ajuns la noi prin intermediul motoarelor de căutare și dacă el va căuta din nou cuvântul cheie, website-ul nostru se va afla printre primele rezultate. Însă dacă adunăm o bază de date de email-uri, de fiecare dată când publicăm un articol nou, putem avea în câteva minute sute sau chiar mii de vizitatori pe această pagină.

  • Retargetarea

Ce înseamnă de fapt? Retargetarea se referă la urmărirea pașilor pe care i-a făcut un vizitator sau ce produse a vizualizat, și care și-a exprimat interesul pentru achiziții dar din diverse motive a renunțat.

Retargetarea constantă le reamintește vizitatorilor de campania ta și cum pot produsele tale să le influențeze viața.

  • Comunicarea cu clientul

Ia legătura cu clientul. Oferă clientului posibilitatea de comunicare. Acest lucru te va ajuta să obții credibilitate. Este important sa răspunzi la întrebări, însă nu trebuie sa îl agasezi cu oferta ta. Prin comunicare nu mă refer să te limitezi doar la a răspunde întrebărilor. Cheia e sa fii PROACTIV. Implementează canale de comunicare. Poți păstra datele clientului, după care revii la el.

  • Poți vinde cu ajutorul marketing-ului

Trebuie să ai în vedere că nu poți să faci email marketing de succes dacă nu ești permanent prezent în online, dacă nu ai un conținut care să atragă atenția cititorului și nu în ultimul rând dacă nu ai instrumentele necesare strategiei de marketing.